divendres, 7 de desembre del 2012

Gra-tis



Em van dir que al lloc nou de pites que hi ha Iso Roobertinkatu ofereixen pites gratis avui. Còm? Gratis? Comprant que? No m'ho podia creure! I es que a Finlàndia no hi ha res gratuit i, almenys a Hèlsinki, tot surt un ull de la cara. Però sí, Divendres, de 11-16h van repartir i oferir pites a tot aquell qui ho vulgués, gra-tu-i-ta-ment. I sense costar-me un duro vaig dinar una pita deliciosa de falafel i hummus. Nyam!
Jo ja havia estat abans i diria que no hi ha millor lloc a Hèlsinki per menjar una bona pita.
Què bé que senta quan a sobre, una pita que m'hagués costat 9,80€ (sí, sí, costen aquest luxós preu) em va costar 0€ de la meva butxaca! 

Esperava una cua interminable
 i vaig tenir la gran sort
de ser de les primeres, yuhuuu!
No vaig tenir temps de fer-li una foto
així que he pillat d'internet aquesta del Fafa's :)

1 comentari:

Anna ha dit...

M'encanten!!! Si que són cares a Helsinki si ... però mira tu, almenys aquesta va sortir per 0€ ;)